Ophalen van en wachten op uw kind

Beste ouders, verzorgers,

Het was voor veel kinderen wat spannend vanochtend. Waar moet ik precies heen, hoe ziet het er allemaal uit? Maar het is allemaal soepel verlopen.

Een punt waar wij nog wel vragen over kregen is het ophalen van en wachten op de kinderen.

Wachten op uw kind kan op de stoep buiten het plein of op het plein zelf. Wilt u er dan wel rekening mee houden om niet bij de ramen te staan, omdat er nog les gegeven wordt. De kinderen (en ouders) verlaten het plein via het kleine poortje.

Het brengen verliep vanmorgen goed. De auto’s werden geparkeerd op de nieuwe plekken en fietsen stonden aan de kant. We zijn ook weer fijn begonnen.

Er zijn nog een paar zaken die aangepakt moeten worden. Het zonnescherm van groep 3 krijgt een nieuw doek, de airco’s van de noodlokalen worden nog aangesloten en de handdoek en wc rol houders worden nog vervangen. Naar verwachting zal dat deze of volgende week uitgevoerd worden.